miercuri, 3 august 2011

Pufoasa cu nectarine si caise

Pufoasa cu nectarine si caise
     Buna .
      Pentru ca e vremea fructelor proaspete am profitat si eu putin pentru a face ceva dulce .... Nectarinele si caisele se pot inlocui cu visine , cirese , afine , mure , piersici , etc .

      Pentru o tava de ~ 20/30 cm am folosit :
             - 5 oua ; 
             - 100 ml apa ; 
             - 150 gr zahar ; 
             - 50 ml ulei ; 
             - 200 gr faina + PC ; 
             - vanilie , coaja lamaie , sare ;
             - nectarine si caise .
             Se bat albusurile spuma cu un varf de sare , se adaoga apa si zaharul putin cate putin . Se omogenizeaza bine galbenusurile cu uleiul si se incorporeaza usor in albusuri . la sfarsit de pune faina cernuta cu PC si esentele . 
             Am turnat compozitia in tava tapetata cu ulei si faina si am pus fructele taiate bucati . Se da la cuptorul preincalzit pana la testul cu scobitoarea . 








            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune parerea ta!!!