duminică, 12 februarie 2012

Tort trandafiri pe dantela

Tort trandafiri pe dantela
~3,2 kg

      Buna.
      Zilele acestea am avut de facut un tort ce mi-a placut tare mult cum a iesit,se numara printre preferatele mele.O clienta de a mea fidela mi-a trimis modelul dupa cum ar dori sa arate tortul pentru bunica si matusa ei (modelul doamnei Viorica Dinu).Imi era frica de dantela de pe margine si de pe fundita dar zic eu ca m-am descurcat.
      Interiorul e din blat de cacao foarte insiropat,crema de iaurt cu fructe de padure si crema de ciocolata neagra.

























3 comentarii:

  1. Super ti-a iesit, zici ca sunt torturi gemene, unde sa mai punem ca Doamna Viorica a lucrat cu ceva sugar sheet, tu ai desenat cu mana modelul sau ai cumparat si tu sugar sheet? oricum e frumos.
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea eu sa am imprimanta ,dar e desenat cu mana,mi-a luat cam 2 ore incluzand si fundita.Multumesc de aprecieri!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oau, felicitari pt rabdare si ambitie, rezultatul e foarte reusit mai ales ca e facut de mana! Sincere felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Spune parerea ta!!!