luni, 21 noiembrie 2011

Tiramisu

TIRAMISU



    ~ 1.5 kg 


      In weekend-ul ce a trecut am facut ceva dulce pentru noi.
               De mult nu mai facusem tiramisu si am gasit o reteta la doamna Lissa pe placul meu - fara oua crude .


Ingrediente: - 4 galbenusuri;
             - 100 gr zahar;
             - 120 ml vin dulce;
             - 450 gr branza mascarpone;
             - 230 ml frisca;
             - 300 gr piscoturi;
             - 350 ml cafea ;
             - 2 lg cacao .
      Galbenusurile se bat spuma cu zaharul si se pun la BM cateva minute, se adaoga vinul si se lasa pana se ingroase putin, se da la rece .
      Branza se mixeaza  bine , se adaoga crema de oua si frisca batuta spuma - se da la rece.
      Intr-o tava de ~25/30 cm am pus folie transparenta si am montat prajitura: un strat de piscoturi inmuiate in cafea, jumatate din crema , un strat de piscoturi , restul de crema si cacao cernuta . 
      A doua zi am scos-o din tava cu ajutorul foliei pe o alta tava mai mare.













      E indicat sa se consume dupa 1 -2 zile.....cine rezista....


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune parerea ta!!!