duminică, 9 octombrie 2011

Tort cu Strumfi


STRUMFII  STRENGARI

     
 3,2 kg


      Buna din nou.
      Va spun o mica coincidenta:cu o saptamana in urma o fetita se juca cu un strumf.I l-a dat si fetitei mele sa se joace putin si m-am uitat si eu la el. Mi-a amintit de acele desene animate frumoase si ma gandeam cum ar arata cativa strumfi pe un tortulet. Si ce credeti... a doua zi ma suna o prietena ca vrea un tort cu strumfi. Imediat m-am documentat si am incercat sa ii realizez.
      

     
      Strumfii i-am pus cand am livrat tortul sa nu pateasca vre-un "accident ".


      La floricele m-am inspirat de la doamna Viorica.


               
              Interiorul e din blat cu cacao, crema de iaurt cu mure si ciocolata neagra cu stafide.


2 comentarii:

  1. Buna Alesia,
    Tortul cu strumfi este cel mai frumos si foarte apetisant. Te-ai intrecut pe tine! Toata lumea a ramas cu gura cascata, mai ales ca au aflat ca se pot manca strumfi si am probat :). La mai multe realizari minunate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Di.Ma bucur ca le-a placut.Sper sa te mai bucur asa ,si o sa incerc sa le fac mai frumoase.Te pup

    RăspundețiȘtergere

Spune parerea ta!!!