joi, 28 aprilie 2011

Tort copii - EMI

TORT EMILIAN
      HRISTOS A INVIAT ! Sa aveti parte de bucurii si multa sanatate!
              Am revenit cu un tort pentu copii ,dar devorat de noi , cei mari....A fost facut pentru nepotelul meu Emi ,care a implinit de curand 9 luni.....
     Interiorul e diplomat cu blat simplu .Reteta o am de la o colega de servici , Angie , de acum 2-3 ani si numai aceasta reteta o folosesc , doar mai schimb fructele sau mai pun ciocolata . 
     Pentru crema diplomat: :
          - 500 ml frisca ptr smantana ;
          - 4 oua ; 
          - 300 gr zahar ;
          - 400 ml lapte ;
          - 4 plicuri gelatina ( 40gr) ; 
          - fructe congelate : visine , afine , mure ;
          - zahar vanilat .
          Am  hidratat gelatina in 1/2 cana suc de la fructe cam 20 min.Ouale intregi le-am batut spuma cu zaharul si un varf de sare , adaugam laptele si gelatina si punem pe BM pana se topeste gelatina - dar sa nu fiarba - si apoi o racim putin cat sa pot incorpora frisca batuta spuma .Amestecam usor cu o lingura de lemn , de sus in jos si adaugam si fructele .
     Pentru blat :
                        - 5 oua ;
          - 1 cana zahar ; 
          - 1 cana faina ; 
          - 1 plic praf de copt;
          - esente .
          Se bat spuma albusurile cu zaharul , pe rand se adaoga cate un galbenus iar la sfarsit faina cernuta cu praful de copt . Se da la cuptor pentru ~30 min in tava mare . Dupa ce s-a racit am imbracat forma rotunda de tort cu un strat subtire de blat .
          In interior am turnat compozitia de crema diplomat si un capac de blat ,am dat la rece pentru a doua zi si am imbracat tortul in pasta de zahar.



Si sectiunea cu o feliuta pentru voi.......


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune parerea ta!!!