luni, 28 martie 2011

PRAJITURA NEAGRA


 

          Nu am rezistat pana nu am facut ceva dulce.
          Initial vroiam sa fac ceva simplu ,o negresa si , am facut si blatul :
                   - 3 cani apa ;
                   - 2 cani zahar ;
                   - 1 cana ulei ;
                   - 4 cani faina + 2 plicuri praf de copt ; 
                   - 3 lg cacao ; 
                   - esenta rom + lamaie ;
                   - putina sare .
         Intr-un vas se pun pe foc apa si zaharul pana se topeste , se lasa la racit putin si apoi se pun restul de ingrediente . Eu am pus in tava de la cuptor , pe o hartie de copt , timp de ~ 40 min la cuptorul preincalzit .
         Am uitat sa fac poze......
         Parca era prea simpla si am incercat crema de amandina de la doamna Liliana B din :
                    - 3 oua ; 
                    - 250 gr margarina ;
                    - 2 lg cacao ; 
                    - esenta rom ;
                    - 150 gr zahar .
         Margarina , la temperatura camerei am mixat-o spuma. Ouale intregi si zaharul le-am pus pe b-m pana se ingroase putin , am adaugat 1 lg de cacao si am dat la rece . Cealalta lg de cacao am mixat-o cu margarina si am adaugat cate putin crema de oua ; la sfarsit esenta de rom .
         Am taiat blatul in doua si am pus crema intre .
         Glazura am facut-o din :
                    - 250 gr smantana Vian ; 
                    - 150 gr ciocolata cu lapte .
         Am topit ciocolata la mw si am amestecat-o cu smantana .Am taiat prajitura in portii potrivite ,turnand apoi glazura peste ea.




         La preferintele sotului am pus un mot de frisca .
         A iesit interesanta prajitura , delicioasa nu foarte gretoasa , cui ii  place ciocolata sa o incerce .

      Nu stiam ce nume sa ii dau acestei prajituri de aceea i-am zis "PRAJITURA  NEAGRA"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune parerea ta!!!